23 Şubat 2008 Cumartesi

selam

merhaba,
bugün ilk defa bir blog olşturdum ve yazmaya başladım amacım bir arşiv olarak ve 'uzak' takilere ulaşmak için kullanmak burayı, bakalım bu gerçekleşebilecek mi?
internette vakit geçirirken insanın kendine vakit ayırmak için ortaya çıkmış bir alan olduğunu düşünüyorum ben artık bu blog hadisesini, sesli düşünürken başkalarını da kendi yanlız sesimize ortak etme çabası galiba ve belkide benim de bu yüzden hoşuma gidiyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

slm kardes nasılsın :D